מסעדות מומלצות באילת

כשמגיעים לעיר חדשה בכלל, ולאילת כעיר נופש בפרט, זו הזדמנות מרגשת לגלות מקומות מעניינים לאכול וכן מסעדות מומלצות באילת.

מסעדות אלו יהיו המקומות שיגדירו את הטיול או החופשה, ויעניקו לכם חוויה של אוכל מקומי כך שהן יישארו כזיכרון טעים. עם זאת, בחירה במסעדה פחות מומלצת, עלולה להיות גם חוויה מאכזבת מאד.

באילת, כיום, ישנן מסעדות מומלצות לרוב, לסוגי מאכלים ומטבחים שונים. אולם כדי שלא תתאכזבו, גייסנו לטובתנו את מירב המקצוענים בתחום כדי לחשוב איך באמת מוצאים את אותן מסעדות מומלצות באילת.

כדאי לזכור שההחלטה היכן לאכול ארוחת ערב או צהרים אולי לא בדיוק נחשבת לאחת הבחירות הכי מכריעות של האנושות, ולהחלטה אשר תקבע את שארית חייכם, אולם אין זה אומר שאתם צריכים לאכול בפח האוכל הקרוב ביותר.

אוכל, אחרי הכל, אינו רק צורך פיזיולוגי, אלא הוא גם מהווה את אחת ההנאות הגדולות ביותר של החיים כך שיש להנות ממנו ביסודיות ובצורה הטובה ביותר.

לפיכך, ראוי שתיקחו את הזמן הנדרש לבחירת מסעדה מומלצת ותשקלו את כלל הגורמים והקריטריונים שהופכים מסעדה לכזו הראויה למאכל.

מה אתם צריכים לדעת כאשר בוחרים מסעדה מומלצת באילת?
מה אתם צריכים לדעת כאשר בוחרים מסעדה מומלצת באילת?

מה מאפיין מסעדות מומלצות באילת 

ההחלטה לבלות את הערב או את שעות הצהריים עם חברים, משפחה או עמיתים, דורשת מכם לבחור מסעדה טובה ומומלצת. מסעדות מומלצות באילת נדרשות להגיש אוכל טוב וטרי, אלכוהול טוב ולספק רמת שירות ראויה.

אם בעבר כל המסעדות היו דומות זו לזו והיו פשוטות יותר למראה ולמאכל, הרי שכיום הלקוחות והאורחים השונים יכולים לבחור מבין מגוון מסעדות ייחודיות וקסומות שכל אחת מהן מתמחה בסוג אוכל מסוים או מייחדת את עצמה באמצעות מאפיין ייחודי.

כל מסעדה עושה ככל יכולתה כדי לזכות בתואר הכבוד כמסעדה מומלצת.

תחרות צמודה בין מספר רב של מסעדות, מועילה ומהווה יתרון גדול יותר ללקוחות, שכן יש להם יותר אפשרויות אשר לפעמים אף נלווים למחירים נמוכים יותר. מצד שני, יש כל כך הרבה אפשרויות מבחר, מבין כלל המסעדות הקיימות ואלה הנפתחות מדי שנה, עד כי קשה יותר להחליט באיזה מסעדה כדאי יהיה לשבת.

ניתן לבחור במסעדה טובה באילת, באמצעות שיטת ניסוי וטעייה, אולם כאשר באמת מעוניינים במסעדה מומלצת באילת, שסביר להניח תצאו מרוצים ממנה, כדאי לעקוב אחר מספר קריטריונים בסיסיים.

בחירת מסעדה מומלצת באילת על פי מראה המסעדה

אורחים לרגע בעיר, יכולים לקבוע האם המסעדה הנחשקת הינה אחת מאותן מסעדות מומלצות באילת על פי מדד הצפיפות. כמובן שבלילות שישי ושבת מספר האורחים רב בכל מקום, אך איכות המסעדה תתבטא, בין השאר, בהיעדר שולחנות ריקים בימים אחרים.

מבקרים שאוכלים באופן קבוע ארוחת צהריים או ערב באותו מקום,  מסמנים את המקום כמסעדה פופולרית וטובה.

כאשר מבחינים במסעדה אשר חציה ריקה, עלול הדבר להעיד על כך שמשהו לא בסדר, אולי מבחינת המחיר, האוכל או השירות.

מעבר לכך, כאשר עוברים ברחוב במטרה למצוא מסעדה מומלצת, נתייחס כמובן למה שנראה ומתגלה לנו מבעד לחלון או לדלת. מסעדה יפה לא בהכרח חייבת סגנון ייחודי, למרות שמן הסתם אנו נימשך למסעדות אשר יש בהן מאפיין מסוים או שנראה כי היא מתמחה בנושא עיקרי.

למשל, ממסעדה בסגנון מזרחי נצפה שהיא תרוהט בספות רכות העומדות על רגליים מעוקלות, מקושטת בשטיחים ומעוצבת באופן תואם עם מנורות, פמוטים ונרגילות. מסעדה בסגנון דיינר אמריקאי, תזמין גם היא אורחים מסוימים, ותפנק במרפסת כיפית לישיבה קבוצתית וחברית, כמו ברביס, מקור גאוותנו למשל.

במבט מהיר על המסעדה, ניתן לקבוע האם למקום יש זהות ייחודית ועצמאית משלו, והאם  המסעדה יודעת ומבטאת את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב, החל משם המסעדה, המיתוג ועד לעיצוב.

כמו כן, תוכלו להתרשם מהחלק החיצוני של המקום ולשאול את עצמכם האם הוא נקי ומזמין – האם מטפלים בצמחים, האם החלונות והגגונים נקיים וכך גם כל פינות הישיבה החיצוניות.

אם נראה כי אכן התעלמו מהחלק החיצוני או המרפסת. אפשר יהיה אולי להסיק גם על תוך המסעדה והמנות שהיא מגישה. באופן דומה, אפשר להתרשם ממראה שירותי המסעדה, כדי להחליט האם היא נקייה מספיק ושומרת על עקרונות ההיגיינה.

ההערכה היא שאם חדרי השירותים הינם נקיים ומסודרים, סביר להניח שגם המטבח ינוהל על פי אותם סטנדרטים, והאוכל יהיה ראוי למאכל, כיאה ממה שמצפים מאותן מסעדות מומלצות באילת.

אל תזלזלו ברמת הניקיון של המסעדה, מכיוון שזהו אחד הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת מקום ראוי לאכילה.  למעשה, למרות שקריטריון זה נכתב לאחר מראה המסעדה ורמת האוכל, אנו ממליצים שעוד לפני ההתעסקות בדירוג כוכבים, תוודאו כי המסעדה שאליה אתם מתכוונים ללכת עומדת בדרישות הסניטריות הבסיסיות.

לא תרצו לדאוג מהפרעות במעיים וקלקולי קיבה בזמן ארוחת הערב, נכון? היזהרו מזבובים שמרחפים מסביב, שולחנות מבולגנים, ריחות מסריחים או מזון שנשפך על הרצפה ולא נוקה.

כלל הבסיס אומר שאם מסעדה לא נראית נקייה באזורים שאתם יכולים לראות, אז דמיינו את התנאים הסניטריים באזורים שאינכם יכולים לראות, כמו המטבח למשל.

עוד דרך מוצלחת לבחור במסעדה איכותית וטובה, היא לבדוק כמה זמן היא כבר פועלת, או במילים אחרות – מתי היא נפתחה לראשונה.

מסעדה אשר פתוחה כבר למעלה מ-5 שנים, למשל, היא כנראה בעלת ניסיון בהענקת שירות טוב; ומסעדות שפתוחות אפילו יותר זמן, כמו למשל עשור ואף מעבר לכך, בוודאות עושות משהו נכון. לכן, אם אתם מתלבטים בין כמה מסעדות טובות באילת, יכול מאוד להיות שהבחירה הטובה ביותר תהיה במסעדה הוותיקה ביותר מבין כולן.

תבחרו מסעדה מומלצת באילת על פי המראה של המסעדה
תבחרו מסעדה מומלצת באילת על פי המראה של המסעדה

הקשר בין מסעדות מומלצות באילת ומחירים

הקריטריון העיקרי שיהפוך מסעדה למומלצת באילת טמון כמובן באוכל.
אין ספק שהתפריט צריך להיות מגוון, המנות חייבות להיות טעימות ומוכנות ממוצרים טריים ורצוי שייעשו ויורכבו ממתכונים או מרכיבים סודיים ומיוחדים.

למרות שחשוב שהמטבח יכלול מנות לא סטנדרטיות, שתפקידן יהיה להפתיע את האורחים, מסעדות מומלצות באילת חייבות לקחת בחשבון את נושא המחיר.

אוכל איכותי העשוי ממוצרים טריים לא יכול להיות זול. עם זאת, מחיר מופקע יהיה גורם שלילי ועלול להבריח אורחים וסועדים רבים. אנו מאמינים שעלות המזון צריכה להיות הוגנת ונכונה.

למשל, המחירים במסעדה המוכרת מזון מהיר יהיו נמוכים באופן משמעותי ממסעדת יוקרה.
אולם ככלל, מדיניות מחירים סבירים היא סימן שהמסעדה הספציפית הינה מקום אשר שווה את תשומת הלב שלכם.

רבות מדובר על יוקר המחיה בישראל, וכנראה שאי אפשר יהיה לדלג על אילת גם בהקשר זה.
דווקא בימים שכאלה, בהם כל ספק או נותן שירות מאפשר לעצמו להעלות את המחירים, מסעדה אשר שומרת על רמת מחירים הגיונית, תהיה מוערכת ומומלצת במיוחד.

אנו לא מאמינים שמשפחה, בת מספר נפשות, חייבת להשאיר במסעדה את תשלום המשכנתא החודשית שלה. החיים בכלל, והחופש בפרט יקרים גם ככה, ולכן גם כשהולכים למסעדה הצפייה היא ליהנות מכלל החוויה, לרבות המחיר אשר ישולם בסופה.

למרות זאת, כאשר הולכים למסעדה כקבוצה, ובין אם מדובר במשפחה או דווקא בקבוצת חברים, חשוב לערוך תיאום ציפיות בין כל חברי הקבוצה. עבור אנשים מסוימים, מסעדה טובה באילת חייבת להיות בהכרח מסעדת יוקרה מפונפנת, ועבור חלק אחר מהאנשים האוכל עצמו הוא מה שחשוב, וההעדפה שלהם היא דווקא לחסוך בהוצאות מיותרות.

חלק מהאנשים ירצו לשבת במקום בעל אווירה מסוימת כדי להרגיש שהם נמצאים במסעדה "טובה", וחלק דווקא יעדיפו להזמין משלוח ולאכול בחוץ באוויר הפתוח.

כדי למנוע חילוקי דעות, אכזבות ופילוגים, חשוב שכל חברי הקבוצה ידעו מראש למה הכוונה ב"מסעדה טובה באילת". זה מה שיבטיח שכולכם תוכלו להנות יחד מארוחה טעימה ואיכותית, כל אחד במקום ובמחיר שמתאימים לו.

תחפשו מסעדה טובה ומומלצת באילת לפי איכות האוכל
תחפשו מסעדה טובה ומומלצת באילת לפי איכות האוכל

מסעדות מומלצות באילת ואיכות האוכל

הכלל הראשון בקביעת מסעדה כמומלצת הוא הרושם והמפגש הראשוני שלנו עם האוכל המוגש. בדרך כלל, הדבר הראשון שיעלה על השולחן יכתיב את המשך הארוחה.

הביס הראשון אותו ניקח יקבע את התרשמותנו מהמסעדה, בין אם מדובר בחתיכת לחם מיושן ובכמה מקלות לחם זולים ובין אם מדובר בסלסלת לחמים מלאה בתענוגות טריים.
נוכל לפתח ציפיות על פי הביס הראשון להמשך הארוחה.

כאשר יושבים כבר במסעדה, ניתן להתרשם מאורכו של התפריט. המלצתנו החמה היא להימנע תמיד מאלה שיש להם 19 עמודים ו-15 סוגי מאכלים מכל יבשת בעולם, מכיוון שאף מטבח לא יכול לספק כל כך הרבה מנות שונות ללא ייצור בסגנון תעשייתי. מעבר לכך, במקרה זה סביר להניח כי מנות רבות לא יעמדו ברף ויהיו מאכזבות למאכל.

בנוסף לכך, מסעדה אשר בטוחה בעצמה ובמנות שיש לה להציע, לא תצטרך תפריט ארוך או רחב מדי. אין בכך לומר שמסעדת המבורגרים, למשל, צריכה להציע המבורגרים ותו לא; כמובן שתמיד יש מקום לגיוון ולאפשרויות, אבל מסעדה שמנסה להגיש הכל מהכל כנראה מעדיפה כמות על פני איכות.

יש לחפש דווקא תפריט אשר נראה מחושב, כתוב היטב, ומציע מנות טובות. מסעדות מומלצות באילת  יבליטו באתר שלהן או בדף בעמוד המדיה החברתית את השינויים שנעשים בתפריט.

שינויים שמתרחשים לעתים קרובות, יכולים להיות סימן טוב, מכיוון שהמשמעות היא  שישנם מרכיבים עונתיים בתפריט. עם זאת, חשוב לבדוק האם המסעדה מאופיינת במאפיינים ייחודיים, כך שהיא מתגאה במנת דגל זו או אחרת. כדי באמת לבחון את תפריט המנות של המסעדה, כדאי לנסות ממנה זו, אשר היא עיקר גאוותה.

אם תזמינו במסעדה המתמחה בהמבורגרים, דווקא את מנת הדגים, סביר להניח שלא תוכלו לשפוט את רמתה וטיב האוכל שהיא מגישה.

מסעדות המציגות את התפריט מחוץ לכניסה, יוכלו להיות ברורות יותר ולאפשר לכם לתאם את ציפיותיכם מבעוד מועד. באופן אידיאלי, התפריט צריך להיות ברור, לא יותר מדי מילולי, שאפתני או פומפוזי.

התרשמותכם מהמנות בשילוב המחירים המפורטים, תוכל לתת לכם אינדיקציה טובה לגבי רמת ההמלצה של המקום. הכיף הגדול, הוא לפגוש בתפריט הכולל תמונות רבות. כך, תוכלו לדעת בוודאות מה אתם מזמינים, ואיך תיראה המנה המוגשת. כאשר התמונה בתפריט לא תהיה זהה למנה שקיבלתם, והפער ביניהם יהיה גדול במיוחד, דעו כי מסעדה זו אינה אחת מהמסעדות המומלצות, שבהם כדאי לאכול.

מה מאפיין מסעדות להיות מומלצות?
מה מאפיין מסעדות להיות מומלצות?

אז איך בכל זאת מוצאים את אותן מסעדות מומלצות באילת?

כדי למצוא מסעדות מומלצות באילת אפשר להשתמש כמובן באינטואיציה אישית, חברים או באמצעים טכנולוגים אחרים. מפות Google הן נהדרות כדי לבצע סיורי טעימות בעיר, למצוא המלצות ולנסות מקומות חדשים.

תוכלו לחפש ב'מסעדות בקרבתי' ולסנן על פי הדירוג הטוב ביותר.  אל תתייחסו רק לדרוג, מכיוון שידוע שמקומות רבים משחקים או מעוותים במקצת את מערכת הביקורות עם ביקורות מזויפות.
כדי לעקוף אתגר זה או לא ליפול בפחים ידועים, חפשו את המסעדות עם היחס המספרי הטוב ביותר (מספר ביקורות ודירוג ממוצע גבוה).

מכאן תוכלו ללחוץ על כל מנה מוצעת ולהתרשם מהדרך בה הן מוצגות, איך הן מתוארות בתפריט, האם משתמשים בקישוטי ירקות מיושנים או שהצלחות מודרני וטרי?
למרות שאנו יודעים שאסור לשפוט ספר על פי הכריכה שלו, אנו בהחלט אוכלים בעיניים ולכן זו אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל מושג על מסעדה זו או אחרת.

עם כל הכבוד לגוגל, מסעדות מומלצות באילת אפשר בקלות גם למצוא על ידי כניסה למדיה החברתית כמו  Tripadvisor, אינסטגרם, פייסבוק ואף טיק טוק. המדיה החברתית, על צורותיה השונות, היא משאב נהדר שבאמצעותה ניתן לקבלת תמונות עדכניות ומשוב מהמבקרים האחרונים. ישנם אורחים, אשר אף מגדילים לעשות, ולומדים את העיר עוד טרם הביקור.

אפשר להתחיל לעקוב אחר שפים מקומיים ברשתות החברתיות שלהם כדי לראות מה והיכן הם אוכלים בעיר ואחר איזו מסעדה ושפים הם עוקבים.
בנושא זה תוכלו לקרוא בלוגים העוסקים באוכל. אם גם אתם משתייכים לאותם לקוחות וסועדים אשר מחפשים תוכן ארוך בתקווה ללמוד יותר על חווית האוכל כולה במסעדה זו או אחרת, תמצאו כי שיטה זו היא המתאימה ביותר עבורכם.

בכל מקרה, לא משנה מה אתם מרגישים לגבי כתיבת בלוג במסעדות, האמת היא שהאנשים שיושבים ליד המחשב שלהם מאוחר בלילה וכותבים על החוויה שלהם, עובדים קשה כדי לספק לכם, הקוראים, את כל מה שתידרשו לדעת על פריטים מסוימים בתפריט, לפעמים על העיצוב, והשירות. בלוגרי אוכל לרוב יתנו דעה אמיתית למסעדות, בין אם דעה זו טובה או גרועה.

באיזו עוד שיטה ניתן לעזר על מנת למצוא מסעדות מומלצות באילת 

השיטה הישנה, אשר נדמית כטובה ביותר היא ללכת בעקבות המקומיים. אם יש לכם חברים אילתיים, קרוב לוודאי שנגמרו לכם כל ההתלבטויות לגבי מסעדות מומלצות באילת.
אולם גם אם לא, פשוט שאלו באחת מאותן רשתות חברתיות לגבי מסעדה מומלצת, וקבלו את כל מגוון התשובות האפשרי.

אם תשובה אחת חוזרת על עצמה מספר פעמים על ידי מספר גולשים, נראה כי מצאתם את המסעדה האחת. עם זאת, חשוב להזכיר כי אין בנושא זה שאלה של חיים ומוות.
אפשרו לעצמכם גם לטעות, או לפחות להתלבט. גם אם נפלתם או לא הצלחתם להגיע למסעדה המומלצת, לפעמים אתם עשויים לגלות כי זוהי הייתה טעות מבורכת, והצלחתם להינות בכל מקרה ממסעדה אחרת.

מסעדות מומלצות באילת – עקבו אחר הטרנד העכשווי

מסעדות טרנדיות אשר זוכות להייפ, שוות את ביקורכם בהן. גם אם מסעדות אלו לא תמיד מומלצות לאורך זמן, לפחות תדעו שבזמן שהותכם בעיר התנסיתם וחוויתם את האטרקציה החדשנית ביותר.
בתחום האוכל, מחפשי ההייפ יחפשו בדרך כלל גירוי ויזואלי כדי לרצות ללכת לאנשהו, כך שהאינסטגרם וטרנד צילומי האוכל יהיה המקום הראשון לחפש בו.
פעמים רבות תוכלו למצוא באינסטגרם את אותן תמונות שיגרו אתכם ויימשכו אתכם אל המקום הטרנדי והטוב ביותר.

בחירה במסעדות מומלצות באילת בדרך זו, לא תמיד מנומקת כל כך מבחינת החוויה עצמה, ומוגשת באופן שטחי באופן יחסי. עם זאת, היא יכולה לענות על צורך זמני ורגעי באכילה עם העיניים, בדיוק כמו שתפריט מלא בתמונות יכול לספק. היתרון הגדול, בדומה לאותם תפריטים הוא תיאום הציפיות בין הסועדים למסעדה, כך שעוד לפני תחילת הארוחה, תוכלו לדעת מה יוגש לכם ואיך המנה תראה.

מה שכן כדאי לקחת בחשבון וכדאי לזכור כשאתם מעיינים וגולשים בין עדכוני האינסטגרם השונים של  בעלי חשבונות עם מספר עוקבים גדול, הוא שישנה אפשרות שפוסטים אלו יהיו ממומנים על ידי חברת רקע או מסעדה אשר יש לה אינטרסים בפרסום הפוסטים.

ברביס מסעדה הכי מומלצת באילת
ברביס מסעדה הכי מומלצת באילת

ברביס – אחת המסעדות הכי טובות ומומלצות באילת

אם אתם עדיין לא בטוחים באיזו מסעדה מומלצת באילת הכי כדאי לכם לבחור, או שאתם מתקשים לבחור בין כמה אפשרויות שונות – אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

אין ספק שאם אתם רוצים ללכת על האפשרות הכי בטוחה, כלומר מסעדה שממנה בוודאות תצאו מרוצים, אבל עדיין מופתעים לטובה, ברביס היא הבחירה בשבילכם.

מדובר באחת המסעדות הכי טובות באילת: ברביס זכתה לדירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים מגולשי גוגל, 4.5 כוכבים מגולשי אתר Rest, ונמצאת במקום ה-15 מבין כל המסעדות באילת (כ-150 מסעדות) בדירוג של אתר הביקורות המוערך TripAdvisor.

למרות הנתונים המרשימים הללו, מסעדת ברביס היא אינה מסעדת יוקרה והיא גם לא מתהדרת במחירים של מסעדה כזו: מדובר בדיינר אמריקאי מפנק ומושחת, שמשלב עיצוב נוסטלגי עם קווים נקיים ואלגנטיים – עיצוב שלא נשאר רק בנראות של המקום, אלא גם בטעמים ובריחות של המנות המעולות.

אם אתם עדיין לא בטוחים שברביס היא הבחירה הנכונה עבורכם, אתם מוזמנים לקרוא את חוות הדעת החיוביות הרבות, או שפשוט תוכלו להגיע למקום ולשפוט בעצמכם, אם אכן מדובר באחת המסעדות הכי טובות באילת.

 

אם אתם רוצים לדעת יותר על איך לבחור מסעדה באילת שתתאים לכם מאוד כנסו למדריך הבא

ברביס מציעה מגוון רב של המבורגרים מושחתים עם תוספות מפנקות בצד, מנות נוספות ומעולות כמו שניצלים, כנפיים, ונקניקיות בייצור ביתי. כמובן שקיימים גם קינוחים כדי לסיים את הארוחה שלכם בצורה מתוקה – ביניהם גם גלידה אמריקאית נוסטלגית קלאסית.

המסעדה אינה כשרה

המסעדה פתוחה בשישי ובשבת. אנו פותחים בשעה 12 בצהריים, וסוגרים בשעה 12 בלילה

אנחנו ממוקמים ברחוב התרשיש 19, אילת

כמובן! תוכלו להנות מהארוחות המפנקות שלנו גם בנוחות של הבית, או אפילו בסתלבט על החוף

לוגו של חברת ברביס
לוגו של חברת ברביס

יש לכם שאלה? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות בנושא
המבורגר מושלם

מהיום מסעדת ברביס הוותיקה באילת היא מסעדה כשרה! מהיום

המבורגרים המושחתים של ברביס
מסעדה באילת

ברביס: מסעדה באילת המציעה את ההמבורגרים הטובים ביותר העולם