מסעדות באילת – כל הטיפים החמים שלנו לבחירת מסעדה באילת

כל מי שביקר אי פעם באילת, ובפרט בשנים האחרונות, מודע היטב לסצנה הקולינרית שהתפתחה לה. לא עוד מסעדות באילת הנחשבות לישנות ומיושנות, אלא מגוון מסעדות מהמטבחים האקזוטיים והאותנטיים הטובים ביותר. למעשה, ניתן למצוא מסעדות באילת מכל הסוגים, שבחלקן יהיו קסומות ובעלות ניחוח פריפריאלי ובחלקן יוכלו לעמוד בתחרות של כל מסעדה קיימת במרכז הארץ. נראה שעקב המבחר הגדול של המסעדות הקיים בעיר, תידרשו לבחור את האחת המתאימה ביותר עבורכם לכל יום בשבוע.

תוכלו לבחור מבין מגוון מסעדות באילת, בין אם אתם אוהבים בשר, מנות צמחוניות או טבעוניות, מעוניינים לשבת בחוץ, באוויר הפתוח או בתוך המסעדה.

סביר להניח שתרצו להתאים את אווירת מסעדה באילת לחברה בה אתם נמצאים, בין אם תבקשו לעצמכם מסעדה רומנטית, או כזו אשר מתאימה לערב חברים. כך או כך, וודאי תחפשו המלצות שונות מבין מכריכם או באמצעות הרשתות החברתיות השונות.

מסעדה באילת  יכולה לענות על כלל הדרישות הללו, כך שתמצאו אותה כהולמת לבילוי בסיטואציות שונות. מסעדה באילת כמו ברביס, אשר הינה מסעדה צנועה מחד אך מפנקת מאידך יכולה לספק עבורכם לילה מלא הפתעות בכל קונסטלציה שלא תהיו ובאיזו מנה שלא תבחרו. כך או כך ריכזנו עבורכם מספר טיפים והמלצות חמות על פיהם תוכלו לבחור מסעדות באילת שבאחת מהן תוכלו להינות ולהתפנק, כפי שתמיד חלמתם.

קחו את הזמן הנדרש להחלטה מבין אלו מסעדות באילת כדאי לאכול, גם היא לא גורלית מאד, כדי להינות מהערב או הצהריים שבחרתם לעצמכם.

איך בוחרים נכון את המסעדה הכי טובה באילת?

על פי מה מרבית האנשים בוחרים את המסעדה האהובה עליהם מבין מבחר מסעדות באילת?

בחירת מסעדה באילת, ובילוי במסעדה הם הרבה יותר מבחירה במנה זו או אחרת. האמת, שאם רק אוכל היה מעסיק אותנו, היינו יכולים לבשל משהו במטבח או לקנות בסופרמרקט אוכל פשוט, זמין ומוכן. סביר להניח שהיינו יכולים לחסוך הרבה אם היינו בוחרים בסוג זה של אוכל. כאשר אנו רוצים לאכול במסעדה או ליתר פירוט באחת ממבחר מסעדות באילת, אנו מחפשים עוד פרטים וגורמים שיוכלו לענות לנו על צרכים נוספים (בדומה למסע קניות shopping אשר בא לענות על הצורך בהנאה ובהרגשה אחרת). אנשים שונים בוחרים מסעדה באילת  על פי קריטריונים שונים: עיצוב, סוג האירוע הנחגג, האוכל, השירות, האווירה והמיקום. יהיו הקריטריונים אשר יהיו, כאשר לוקחים את הזמן לבחור, סביר להניח שתיהנו בסופו של דבר הן מחוויה גסטרונומית נהדרת, והן מאווירת המסעדה והיחס של הצוות.

בבחירת מסעדות באילת עומדים בפני שיקולים רבים, כך שכדאי להיעזר, בין השאר, גם בביקורות של אורחים ומבקרים קודמים. אין ספק שלפעמים, כל מה שאנחנו רוצים לעשות זה לקבל שולחן במסעדה זו או אחרת, לשבת ולאכול. אולם לפעמים גם נרצה לחוות חוויה ייחודית, תענוג קולינרי או משהו שהוא מעבר לבילוי שיגרתי. דרישה זו אף גוברת במיוחד בעת חופשה וכאשר מעוניינים לצאת ולבלות עם חברים. לפעמים פשוט נגמרים הרעיונות, ולשם כך ניסינו לחשוב על מספר טיפים שיקלו עליכם בחירת מסעדות באילת. בכל מקרה, וודאי תשמחו לדעת שהבחירה הינה תהליך מורכב וארוך, דווקא משום שישנן כל כך הרבה מסעדות באילת מהן תוכלו לבחור את האחת.

טיפ מספר 1 – בחרו מסעדה באילת המתאימה ביותר עבור דרישתכם לארוחה יומית

כאשר יוצאים לנפוש באילת, כעיר הנופש העיקרית בישראל, תמיד קיימת ההתלבטות האם כדאי לאכול במלון או לצאת לאכול באחת מבין מבחר המסעדות המומלצות בעיר.

שאלה זו תישאל, רק אם כמובן רכשתם חבילת לינה הכוללת ארוחה אחת או שתיים בחדר האוכל במלון. אנו ממליצים שתשאירו לעצמכם מספיק זמן ויכולת בחירה לאכול ולהנות באחת מבין מבחר מסעדות באילת.

מסעדה באילת יכולה לתת לכם ערך מוסף לנופש כולו ולהוות חוויה אחרת ושונה משאר האטרקציות התיירותיות האחרות מהן תטעמו במהלך שהותכם.

כאשר בוחרים מסעדה באילת יש לחשוב האם תהיו מעוניינים בארוחת צהרים או ערב. ארוחת צהרים, הינה ארוחה קלה יותר, בעיקר כשסביר להניח שאתם עסוקים במגוון עיסוקים. אם אתם נופשים בעיר – וודאי תרצו לבלות בים, בבריכה או באטרקציה אחרת, כך שהזמן לארוחת צהרים יהיה קצר וממוקד. אם אתם חיים בעיר, אולי תהיו מעוניינים במשלוח הארוחה ישירות לביתכם, או למקום עבודתכם. מאידך הבחירה באחת המסעדות מבין מסעדות באילת לארוחת ערב, הינה בחירה שונה ותדרוש מסעדת אווירה, בעלת סממנים פורמאליים וחגיגיים יותר. ישנם אנשים שיעדיפו דווקא לאכול ארוחה חמה בצהריים, משביעה ומלאה, כך שבערב הם יוכלו לחגוג ביתר קלילות.

הטיפ שלנו עבורכם הוא לחפש מסעדה באילת טובה ומתאימה לכל שעות היום. ארוחת מזון מהיר, כמו המבורגר, יכולה להתאים לבחירה כארוחת צהרים או ערב. התנאי היחיד שיהיה לארוחה שכזו, בכל זמן שהוא, היא שחומרי הגלם יהיו האיכותיים ביותר ויוגשו בצורה מעוררת תיאבון וכיפית.  ברביס תוכלו להינות ממנות מושחתות וכיפיות של המבורגר, כנפי עוף, צ'יקן בורגר, בייקון צ'יזבורגר ועוד שיוכלו להתאים באופן המדויק ביותר לתוכניותיכם ופעילותכם. בארוחת הצהריים תוכלו להינות ממנה מלאה ומשביעה, ובשעות הערב תיהנו מאווירת חופש וכיף במרפסת המסעדה.

טיפ מספר 2 – מסעדה באילת טובה לא חייבת להיות יקרה מאד

אנו מתגאים מאד בכל אותן מסעדות באילת ובאהבתנו לאוכל טוב, בילוי מהנה ואנשים נחמדים. בכל מקום בעיר, תוכלו למצוא מסעדה טובה, אשר תפנק אתכם ותגיש לכם בדיוק את מה שחלמתם עליו.

עם זאת, אנו כישראלים בפרט, וכתיירים בכלל, נשמח גם שהמסעדה תתאים לכיסנו, או במילים אחרות לא נדרש לשלם מחירים מופקעים או לא הגיוניים על הנאה זו.

הטיפ החם שלנו אליכם היא לחפש מסעדות באילת שידעו לשלב בין אוכל ותקציב, כך שחומרי הגלם יהיו המשובחים ביותר במחיר הנמוך ביותר האפשרי.

בדרך כלל ההנחה הרווחת היא שככל שהמסעדה תמתג עצמה למביני עניין בלבד, או כמסעדה יוקרתית המיועדת לאירועים מיוחדים, היא בהכרח תהיה יקרה יותר ממסעדות עממיות יותר. אין ספק שאם היה לנו את מירב המשאבים ללא הגבלה, הבחירה לא הייתה קשה כל כך מבין מבחר מסעדות באילת. אך כשרוצים להינות מכל העולמות ועדיין לא להשאיר את יתרת המשכנתא במסעדה, כדאי ללכת על מנות משביעות, טובות אשר משלבות שחיתות וכיף. תוכלו לבחור מבין מגוון מסעדות באילת שכאלו, אבל אנחנו ממליצים בעיקר על ברביס, כמסעדה מפנקת במחיר מינימלי. למעשה, כאשר מדברים על מחיר, אנו מדברים על התמורה לכסף או הערך הטוב ביותר שתוכלו לקבל עבור כספכם. גם אם המסעדה אינה זולה, תוכלו להיות בטוחים כי התמורה הינה שווה  את התשלום עבורה.

כדאי גם לחשוב, להתעדכן ולבדוק את אופציית המנות העסקיות. ישנן  מסעדות באילת אשר ישמחו להראות לכם את התפריטים שלהן, המשלבים אופציות זולות יותר, או מבחר מנות במבצע. מנה עסקית, לרוב, תוגש בטווח שעות מסוים, ותוכל לכלול אף מספר מנות בתוכה. אל תטעו לחשוב שאם הגעתם לחופשה, עליכם לשלם מחירים יקרים יותר מעבר למה שאתם רגילים. אין כיף יותר מרגע הגילוי שהחופשה שלה ציפינו כל כך, עלתה לנו פחות ממה שחשבנו בתחילה, ונשאר לנו עודף לחופשה נוספת או לבחירת מסעדה אחרת מבין מבחר מסעדות באילת.

טיפ מספר 3 – בחרו מקום קרוב ונגיש עבור המסעדה באילת

כדאי לבחור מסעדה באילת שאתם יכולים בקלות ללכת אליה ממקום הימצאותכם, בין אם אתם נמצאים במלון, בים או באטרקציה אחרת. נהיגה לאחת מאותן מסעדות באילת יכולה להוות בעיה אמיתית כאשר מעוניינים גם לשתות משקה אלכוהולי, ומעבר לכך אם תידרשו לשלם על מונית או תחבורה ציבורית אחרת, תוספת העלות עלולה לפגום בהנאתכם ולגרום להוצאה מיותרת. כמובן, שאם החלטתכם שאתם מעוניינים בנסיעה לאחת מאותן מסעדות באילת, בררו היטב האם האוכל, האווירה או הנוף במסעדה אכן שווה את טרחת הנסיעה.

המיקום הוא גורם מרכזי שייקבע בסופו של דבר היכן לאכול. בדרך כלל אנשים יחפשו וירצו מסעדה באילת הנמצאת במיקום נוח, בטוח ומהנה. גם אם אתם מעוניינים לראות מסעדה באילת מסוימת מבין המבחר הקיים של מסעדות באילת, כדאי לקבוע גבולות גיאוגרפיים מבעוד מועד. כך, תוכלו לבחור ביתר קלות מבין מגוון אפשרויות מצומצם יותר. מכיוון שישנן מגוון מסעדות באילת על שלל המטבחים והאפשרויות הקולינריות הקיימות, אנו בטוחים שצמצום גיאוגרפי לא יחבל לכם במגוון הקולינרי. מיקום המסעדה הוא גם קריטריון קריטי עבור סועדים אילתיים שאינם מעוניינים לנסוע רחוק מביתם או מקום עבודתם. תוכלו להיעזר במפות אינטראקטיביות ומקוונות, כדי לדעת מה המרחק הקיים ביניכם לבין המסעדה הרצויה. תוכלו גם לברר את המיקום המדויק של מסעדות באילת באמצעות אתר המסעדה או יצירת קשר עם המארחים.

אם אתם מגיעים ברכב למסעדה, עליכם לוודא שאכן היא מצוידת במגרש חניה גדול. מגרש שכזה, או מקום חניה נוח וגדול מספיק יהווה יתרון של מסעדה באילת על פני האחרת. תשמחו לדעת, במקרה זה, שלא נדרשת הליכה ארוכה ברגל,  אין צורך להילחם על מקום החניה, או לשלם עבורו בזמן שאתם אוכלים במסעדה.

עם זאת, אין להתעלם מכך שמיקומים שונים של מסעדות באילת עשויים לרמוז על סוגי מאכלים שונים. כך לדוגמה, מסעדות באילת הממוקמות על שפת הים נוטות לספק פירות ים או דגים באיכות גבוהה בעוד שמסעדות הממוקמות במרכז העיר ייתמקדו במגוון מאכלים או מזון מהיר. בחופשה בת מספר ימים תוכלו לבחור בכל יום במסעדה אחרת ובמיקום אחר, כך שהאוכל שתאכלו יהיה מגוון ומפתיע. לא פחות מהמיקום, חשוב לוודא כי תוכלו להינות ממקום פרטי ואינטימי, מכיוון שאינכם מעוניינים, קרוב לוודאי, שארוחת ערב נהדרת תכלול גם את השכנים היושבים לצידכם במסעדה.

בחרו מסעדה באילת שתהיה הכי נגישה לכם

טיפ מספר 4 – בחרו מסעדות באילת המתאימות לאירוע

לפעמים, מסעדות באילת עשויות להיות יפות, אך העיצוב לא יהיה לטעמכם. אולי תסבלו ותתחרטו על הרגע שהגעתם, וכבר כלום לא יהיה לכם טעים. כדאי לבחור מסעדות באילת, בהן נראה שתיהנו מהאווירה הכללית. תוכלו לברר ולבחור מסעדות באילת על פי המוסיקה המתנגנת, עוצמת הווליום בה היא מתנגנת, האנרגיה והאווירה התוססת ושוקקת החיים. כמו כן, כנראה יעניין אתכם סוג האנשים שהולכים למסעדה הנבחרת. את כלל הפרטים הללו, תוכלו לשאוב מאתר המסעדה או מהרשתות החברתיות בהם חברים ומכרים שלכם ימליצו על מסעדה זו או אחרת.

אם האווירה נראית לכם נחמדה ומתאימה למצב הרוח ולאירוע אותו אתם חוגגים, הזמינו מקום מראש, כך שתוכלו להבטיח את מקומכם. קחו בחשבון שבעונות הבוערות מסעדות באילת עלולות להיות מלאות ולא לקבל סועדים נוספים. כאשר קיימת מרפסת למסעדה, וודאו שהיום או הערב נעימים לישיבה בחוץ, ושתוכלו להינות במקום. בני אילת, לפעמים, צריכים לעבוד במהלך הישיבה במסעדה, ולכן אם מדובר על פגישות שבהן צריך לדון בעסקאות רציניות, יש לבחור מסעדות באילת בעלות חדרים פרטיים. אם מדובר על דייט לילי, בחרו מקום שממלא אתכם באנרגיה חיובית באמצעות עיצוב ייחודי, ריהוט נוח, ערכת צבעים אטרקטיבית ומוזיקה מתאימה.

הטיפ החשוב ביותר בנושא זה, הוא שאם מדובר על אירוע, מכל סוג שהוא, אל תהססו ללכת למסעדות בהן כבר ביקרתם. יש משהו נינוח וכיפי בהגעה למסעדה מוכרת, בעלת תפריט ידוע מראש והיכרות מוקדמת עם הצוות והמקום. טיפ זה אף נכון במיוחד למחוזיתנו, כך שכדאי לאמץ  מסעדה באילת אחת טובה, שתוכלו להינות ממנה בכל פעם שאתם חוזרים או מגיעים אל העיר. כאשר בוחרים באוכל שתמיד בא לאכול, כמו ארוחות המבורגר שונות ומפנקות, אין ספק שהמסעדה המובילה תהיה ברביס.

טיפ מספר 5 – מגיע לכם השירות הטוב ביותר

אם אתם באמת מעוניינים בשירות מצוין, חפשו מסעדות באילת שידועות בכך. אולם גם אם לא מצאתם מסעדה שכזו, כאשר אתם מוצאים מסעדה באילת שאתם אוהבים, נסו להתיידד עם המלצרים והמלצריות. התייחסו אליהם בחביבות כפי שהייתם מתייחסים לחברים שלכם, כך שתגלו בסופו של דבר, שאתם מקבלים שירות מצוין. לפעמים, מלצרים אלה עסוקים מאוד, ואתם, כאורחים רבים אחרים, דורשים בו זמנית דברים רבים.

כאשר אתם רואים אותם נושאים פריטים רבים לשולחן שלכם, היו מועילים ותנו להם מקום למקם אותם. תגלו שבגלל עזרתכם, הם ייצאו מגדרם כדי לשרת אתכם לשביעות רצונכם המוחלטת.

כחלק מהשירות דאגו לוודא ולבדוק כי המסעדה הינה היגיינית ונקייה. אם המסעדה בנויה כך שהמטבח הינו שקוף, תוכלו להיות בטוחים שהוא נקי. כיום יותר מתמיד, מסעדות באילת שיקפידו על היגיינה וניקיון הן של הצוות והן של המטבח, יהיו ללא ספק הבחירה הנכונה. תוכלו להתרשם מניקיון המסעדה, גם באמצעות מראה השירותים. רבים מהאנשים מאמינים (ובצדק) ששירותים נקיים ומוקפדים עשויים לבטא את אווירת המסעדה, והנהלים האופיינים לניהולה הכולל, לרבות ניהול המטבח. מסעדה באילת שלא תעמודנה בקריטריונים הבסיסיים של ניקיון, עלולות להותיר נזקים גופניים משמעותיים.

אין אדם שירצה לבלות את יתרת חופשתו כאשר הוא מרותק למיטתו או לחדר במלון וסובל מקלקול קיבה.

מעבר לכך, כמובן, ישנן  מסעדות באילת המאופיינות בשירות ללא דופי.  סביר להניח כי יהיה קל מאד למצוא אותן, בעקבות המלצות חברים והעובדה כי מסעדות אלו יהיו מלאות במשך כל היום והלילה.

כדי לגלות עד כמה שירות הלקוחות טוב במסעדה הספציפית בה אתם מתכוונים לסעוד, בררו וחפשו מבעוד מועד ביקורות והמלצות באינטרנט ושאלו אנשים מקומיים הגרים באילת על מסעדות באילת.

סביר להניח שאם מסעדה באילת מסוימת לא מצליחה לתקן את הכשלים העולים מהתלונות הנפוצות, השמועה עליה עלולה להתפשט והסבירות שהלקוחות יבקרו בה פעמים נוספות הולכת ויורדת.

אנשים רבים רוצים לצאת למסעדות בשבת

אז איך לבחור מסעדה באילת?

בחירת מסעדה בכלל, ובפרט מסעדה באילת יכולה להיות תהליך שלוקח זמן מסוים. אך ישנם ימים בהם כדאי פשוט להיות ספונטניים, לעקוב אחר הטיפים החמים שניסינו לתת לכם ולהגיע למסעדה הנבחרת, שתחושת הבטן שלכם הובילה אתכם אליה. אנו בטוחים שגם מהחלטות ספונטניות שכאלו תצליחו להוציא את המיטב וליהנות מחופשתכם או שהייתכם בעיר באופן הטוב ביותר.

תמיד יש לזכור שבסופו של דבר אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת מסעדה באילת זו או אחרת, הוא סוג האוכל, התפריט וסגנון המטבח שמציעה המסעדה.

אם אתם חייבים לאכול אוכל סיני, חפשו מסעדה שמתמחה במטבח סיני, ואם אתם חייבים אוכל מהנה, מפנק ומושחת, בחרו במסעדה, כמו ברביס. בכל מקרה ההנאה מאותן מסעדות באילת מובטחת.

אם אתם אנשים של שבת ורוצים למצוא מסעדה פתוחה בשבת כדאי לכם לקרוא את המדריך שלנו על מסעדות באילת פתוחות בשבת

לוגו של חברת ברביס
לוגו של חברת ברביס

יש לכם שאלה? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות בנושא
המבורגר מושלם

מהיום מסעדת ברביס הוותיקה באילת היא מסעדה כשרה! מהיום

המבורגרים המושחתים של ברביס
מסעדה באילת

ברביס: מסעדה באילת המציעה את ההמבורגרים הטובים ביותר העולם